Reklamacja
Zawsze sprawdź stan paczki przed odebraniem przesyłki. Jeżeli na opakowaniu są widoczne uszkodzenia, które mogłyby doprowadzić do uszkodzenia zawartości, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z Biurem obsługi klienta (BOK) pod numerem telefonu +48 798 088 214, adres e-mail: wolleamore@gmail.com .
Jeśli kupiony przez Ciebie produkt jest niezgodny, uszkodzony lub ma wadę, możesz zgłosić reklamację.
Wypełnij formularz i prześlij go razem z produktem oraz paragonem na adres:
WolleAmore Jolanta Czerwińska
ul. Jaśminowa 6
66-415 Santocko
Z dopiskiem: REKLAMACJA
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY
Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. O wyniku rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Ciebie mailowo.
Reklamacje rozpatrzone pozytywnie: naprawimy szkodę w ciągu 7 dni roboczych od dnia przesłania decyzji, w sposób określony w formularzu.
Reklamacje uznane jako nieuzasadnione: odeślemy szczegółowe uzasadnienie i reklamowane produkty na nasz koszt w ciągu 14 dni roboczych.
Zwrot
Istnieje możliwość odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. Takie prawo przysługuje w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktów. Prawo do zwrotu nie przysługuje jeżeli przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta (personalizowania). Koszty zwrotu ponosi konsument.
Aby dokonać zwrotu:
W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przedmiotu, prześlij do Biura obsługi klienta (BOK) adres e-mail: wolleamore@gmail.com, wypełniony formularz zwrotu
POBIERZ FORMULARZ ZWROTU
W ciągu kolejnych 14 dni kalendarzowych, odeślij zakupiony produkt wraz z paragonem i formularzem na adres:
WolleAmore Jolanta Czerwińska
ul. Jaśminowa 6
66-415 Santocko
Z dopiskiem: ZWROT
Zwrot płatności następuje na wskazany w formularzu rachunek bankowy.